فرکی: حریف به دنبال ضدحملات بود

فرکی: حریف به دنبال ضدحملات بود

فرکی: حریف به دنبال ضدحملات بود

 

حسین فرکی

حسین فرکی

 حسین فرکی پس از برتری ۳ بر ۲ تیمش برابر استقلال خوزستان در نشست خبری پس از پایان این مسابقه اظهار داشت: امروز بازی سختی داشتیم و این موضوع را از پیش از این مسابقه هم پیش‌بینی کرده بودم.

وی افزود: استقلال خوزستان با تفکر دفاعی و سیستم ۳-۶-۱ بازی را آغاز کرد و بازی یکدستی به نمایش گذاشت. آنها در این مسابقه به دنبال حادثه و ضدحمله بودند، البته ضدحمله نیز یک برنامه در فوتبال محسوب می‌شود.
فرکی گفت: اما گل دقیقه ۳۰ که برخلاف جریان بازی به ثمر رسید باعث شد ما در ورزشگاه خالی تحت فشار قرار بگیریم که خوشبختانه با زدن گل مساوی در نیمه نخست، شرایط‌مان بهتر شد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان بیان داشت: در نیمه دوم با انجام چند تعویض، بهتر شدیم اما باز هم گل دوم را روی غافلگیری خوردیم. ما تحت فشار بودیم اما چون هدف‌مان گرفتن سه امتیاز و نزدیک شدن به صدر بود، موفق شدیم گل‌های دوم و سوم را به ثمر برسانیم.
وی با بیان اینکه احساس می‌کند گل دوم حریف در موقعیت آفساید به ثمر رسیده است، اضافه کرد: البته به دلیل عدم پخش تلویزیونی مسابقه، نمی‌توانیم در این مورد بیشتر صحبت کنیم.
فرکی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا محمد اوسانی شاگرد او بوده است گفت: نه او شاگرد من نبوده. اتفاقاً او در فصل گذشته با استقلال خوزستان برابر فولاد بازی کرد و شاید در گذشته در فولاد بازی می‌کرده اما شاگرد من نبوده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 11 آبان 1393برچسب:, ] [ 12:19 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]